پارسا جون ماپارسا جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عاشقونمونپیوند عاشقونمون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات روزهای کودکی پارساجون از تولد تا...

تولد دوسالگی پرنس کوچولو

1395/10/30 23:02
480 بازدید
اشتراک گذاری

این بار برای تو مینویسم

 

تو عزیزدلم

 

وبازهم با دیدنت معجزه ای رخ داد

 

وقتی کنارم هستی تمام دردهایم را فراموش میکنم

 

وقتی شادمانه میخندی و به یکدیگر عشق می ورزیم دنیا از آن من است

 

حال که تو را دارم دیگر از خدای خود چه می خواهم

 

دلبندم همیشه بخاطر وجود نازنینت خدا را شاکرم

 

از اینکه مهرمادری را در وجودم به ودیعه نهاد و مرا لایق آن دانست بسیار مسرورم

 

امیدوارم که بتوانم آنطور که خدا راضی باشد برایت مادری کنم

 

 

الهی قربون اون قدوبالات برم نفسم هزااااارهزار ماشالا چشم بد ازت دورباشه عمرم

 

 

 

پرنس کوچولوی من با ماشین خوشکلش وارد مجلس میشود

 

 

الهی قربون اون نگاه های قشنگت برم که چشم از فشفشه ها بر نمیداری

 

 

 

 

جیگرت برم که چقد ذوق فشفشه ها میکنی عزیزم

 

 

اینم از آقاپارسا و مهمونای کوچولوش

 

 

اینم چندتا از عکسهای آتلیه ای و پشت صحنه که خیلی جالبن و دلم نیومد نذارمشون

 

 

 

 

 

عااااااااشق این عکستم خیلی قشنگ شلیک کردی

 

 

واااای بخورم تو رو آخه تو چقد خوشمزه ای جونم

 

 

 

 

 

 

اینم از تخته سیاه آقا پارسا که علایقش رو واسمون توضیح داده

 

 

کیک پرنس کوچولو

 

 

اینم از بسرکوچولوی دوساله ی ما

 

 

جیگرت برم که تا هدیه خاله جون رو دیدی حدس زدی که چیه و همینجور کادوپیچ خواستی سوارش بشی

 

 

اینا هم هدیه های پارساجون

 

 

و اما این تندیس زیبای دست و پاهای کوچولوت و همچنین صدهزارتومان وجه نقد ناقابل هدیه از طرف مامانی به گل پسرش

مطمئنم که وقتی بزرگ بشی و دلم واسه دست و پاهای کوچولوت تنگ بشه بارها وبارها این تندیس رو نگاه مینم و از دیدن اون انگشتای کوچولوت غرق لذت میشم

 

 

هدیه بابایی شن جادویی که عاشق ربازی کردن باهاشی و مبلغ صدهزارتومان وجه نقد

 

 

هدیه ی عزیزی و عموجون که خیلی دوسش داشتی و از اول تا آخر مجلس باهاش بازی میکردی

 

 

هدایای مامان جون

 

 

هدیه باباجون

 

 

هدیه نازنین قطاربرقی که خیلی دوسش داشتی

 

 

هدیه رضا تاب که از اینم خیلی خوشت اومد

 

 

هدیه مادربزرگ مامانی دومینو

 

 

و اینم از آقاپسر خوشکلمون که هدایاش رو پوشیده و سوار شده

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)